Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1172
fransg schreef:
omeCo schreef: za 24 jun 2023, 15:14 Oh, dat is raar. De video van Frans, althans de link, is voor mij niet zichtbaar!
ja, de forumsoftware doet raar met youtube links tegenwoordig
omeCo schreef: za 24 jun 2023, 15:14 Ik zie dat je hem hebt getemd. Ben wel benieuwd of mij het ook lukt. En ben ook op zoek naar een nieuw mandje. Dus bij een positieve ervaring neem ik hem van je over (als dat oké is voor jou, Gilleko B)
Ik heb je een app gestuurd (eerst weer even nickname / echte naam vertaald, ik ben altijd in de war met wie wie is in de nicknames) om je postadres te checken!
Ik denk dat dit je pakketje is. De sympathieke postbezorger ramt dit soort pakketjes altijd volledig klem in de brievenbus.

Afbeelding

1177
gilleko B. schreef:Goed gedaan, er gaat een nanocultuur tussen de leden ontstaan. Wie volgt!

Afbeelding
Net nog een paar shots gedaan en gefilmd…..dacht ik. M’n telefoon heeft het plafond, een vaatdoek en mijn hoofd gefilmd waarna ik op opname drukte (en dus de opname stopte) en de telefoon onder de filterhouder legde. Ik heb dus niets gefilmd en m’n koffie is op.
Morgen weer boontjes halen.

Het mandje ga ik niet houden beste Gilleko B. 15 gram is niet mijn dosis. Mandje op zich kan ik wel meer door een deur.
Wat nu? Doorsturen naar een volgende geïnteresseerde?

1180
omeCo schreef:
gilleko B. schreef:Het lijkt mij leuk als het, zoals Frans het omschreef, een reismandje wordt. Er was er volgens nog 1 die aangaf het nanoding te willen uitproberen.

Afbeelding
Ik zie geen andere gegadigde. Wellicht heb je een pb van iemand ontvangen?
In deze thread was er een Maurice die het nano mandje ook eens wilde proberen, is er toch niemand, voeg hem dan toe aan je verzameling.

Afbeelding