Re: TLC voor de KvdW Mirage Triplette Idrocompresso
121Ik kom ook zeker even langs voor een koffie-rondje op de fiets. Ben al nieuwsgierig 

Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
Leuk!Ypuh schreef:Ik kom ook zeker even langs voor een koffie-rondje op de fiets. Ben al nieuwsgierig
Misschien moeten we eens een middagje organiseren voor geïnteresseerden. Met wat te eten erbij zodat je niet met een lege maag naar huis gaat. Moet wel bij koffie passen natuurlijk. Dus taart ofzo.bobbee schreef:Ik zou wel willen maar helaas niet even te doen op de fiets vanuit Emmen om voor het avondeten weer thuis te zijn. Jammer!
Weet niet of ik dan kom maar ik zal van de week wel wat koffie bestellen. Wil het ook weleens proeven.omeCo schreef:Misschien moeten we eens een middagje organiseren voor geïnteresseerden. Met wat te eten erbij zodat je niet met een lege maag naar huis gaat. Moet wel bij koffie passen natuurlijk. Dus taart ofzo.bobbee schreef:Ik zou wel willen maar helaas niet even te doen op de fiets vanuit Emmen om voor het avondeten weer thuis te zijn. Jammer!
Leuk, ben benieuwd!! Er is net een special verschenen, de Nyaruguru uit Rwanda. Op de website staat het hele verhaal van deze koffie. Ik moet hem nog in huis halen.bobbee schreef:Weet niet of ik dan kom maar ik zal van de week wel wat koffie bestellen. Wil het ook weleens proeven.omeCo schreef:Misschien moeten we eens een middagje organiseren voor geïnteresseerden. Met wat te eten erbij zodat je niet met een lege maag naar huis gaat. Moet wel bij koffie passen natuurlijk. Dus taart ofzo.bobbee schreef:Ik zou wel willen maar helaas niet even te doen op de fiets vanuit Emmen om voor het avondeten weer thuis te zijn. Jammer!
Dan ben ik bij!omeCo schreef: do 30 nov 2023, 22:15Misschien moeten we eens een middagje organiseren voor geïnteresseerden. Met wat te eten erbij zodat je niet met een lege maag naar huis gaat. Moet wel bij koffie passen natuurlijk. Dus taart ofzo.bobbee schreef:Ik zou wel willen maar helaas niet even te doen op de fiets vanuit Emmen om voor het avondeten weer thuis te zijn. Jammer!
Present!omeCo schreef: do 30 nov 2023, 22:15Misschien moeten we eens een middagje organiseren voor geïnteresseerden. Met wat te eten erbij zodat je niet met een lege maag naar huis gaat. Moet wel bij koffie passen natuurlijk. Dus taart ofzo.bobbee schreef:Ik zou wel willen maar helaas niet even te doen op de fiets vanuit Emmen om voor het avondeten weer thuis te zijn. Jammer!
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”