Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1221
bobbee schreef: do 20 jul 2023, 09:53
fransg schreef:
bobbee schreef: do 20 jul 2023, 09:29 Enige wat ik schreef is dat GB vond van niet.
Als ik even naar de feiten kijk:

17,410,742 people voted to leave the European Union.

The United Kingdom's total population was 67.62 million in January 2023.

In December 2021, there were 46,560,452 Parliamentary electoral registrations and 48,844,292 local government electoral registrations.

Kortom, een kleine minderheid wilde uit de EU, slechts iets meer dan de stemmers die wilden blijven, de rest kwam niet opdagen.
Heel eerlijk, het zal me een worst wezen.
Afbeelding
Afbeelding
Het is anders dezelfde koers die de extreem rechtse politieke partijen volgt, hoe lang blaat Wilders al niet over een Nexit net als die gestoorde debiel Baudet. Dus voor je het weet is dit ook jouw worst.

Was die Switch duur? Heb hem al een eeuwigheid in de zoeklijst van MP staan, maar lauw loene tot nog toe, er circuleren er niet zoveel, of hij bevalt zo goed dat 'men' hem niet meer kwijt wil.
Nieuw vind ik hem wat prijzig voor een handvol plastic.

1222
fransg schreef:
bobbee schreef: do 20 jul 2023, 09:29 Enige wat ik schreef is dat GB vond van niet.
Als ik even naar de feiten kijk:

In December 2021, there were 46,560,452 Parliamentary electoral registrations and 48,844,292 local government electoral registrations.

Kortom, een kleine minderheid wilde uit de EU, slechts iets meer dan de stemmers die wilden blijven, de rest kwam niet opdagen.
Afbeelding
Afbeelding
Maar jij wilde erover beginnen! ;-)
Afbeelding
Afbeelding
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1223

RoosW schreef: Het is anders dezelfde koers die de extreem rechtse politieke partijen volgt, hoe lang blaat Wilders al niet over een Nexit net als die gestoorde debiel Baudet. Dus voor je het weet is dit ook jouw worst.

Was die Switch duur? Heb hem al een eeuwigheid in de zoeklijst van MP staan, maar lauw loene tot nog toe, er circuleren er niet zoveel, of hij bevalt zo goed dat 'men' hem niet meer kwijt wil.
Nieuw vind ik hem wat prijzig voor een handvol plastic.
Bedankt voor de uitleg, niet nodig maar goed...jij en ik gaan niks veranderen aan zo'n worst, die ene stem van mij zal er zijn en daarna maakt het niet veel meer uit. Ook niet door mij er druk om te maken. Ik investeer liever in de connectie met mensen hier lokaal en eventueel via een forum als deze, zo gaan we polarisatie effectiever tegen denk ik.

De switch staat op de website van Shokunin. De kelk is van glas. Als je iets te duur vindt om wat voor rede dan ook en toch wilt hebben niet kopen. Daar hoeven we niet over te steken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1224
fransg schreef:
fransg schreef: Als ik even naar de feiten kijk:

Afbeelding
Afbeelding
Maar jij wilde erover beginnen! ;-)
Afbeelding
Afbeelding
Nee, niet mijn bedoeling. Jij schreef dat de EU een zege is, de GB is eruit gestapt. Dat heeft niks met mijn persoonlijke standpunt te maken. Ik schreef nergens wat ik zelf vind van de EU.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Wat heb je voor het laatst gekocht?

1225
Een door Titus onder handen genomen versalab m3.

Bij de voormalig eigenaar liep de maler mooi op zijn donkere boontjes, bij mijn medium slipt de riem. Met alcohol afnemen helpt helaas niet.

De reserve riem is helaas al stuk (zie foto).

De riem bij versalab zelf bestellen is een optie, echter erg prijzig icm de verzendkosten. Bij Titus zelf is geen optie; die hebben te kennen gegeven dat ze niks meer aan versalabs doen.

Mocht iemand nog opties / ideeën hebben hoor ik die graag.

De riem heeft een omtrek van 375-380 mm , een breedte van 12 mm en een dikte van 4mm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

1226
SpargelTarzan schreef:Een door Titus onder handen genomen versalab m3.

Bij de voormalig eigenaar liep de maler mooi op zijn donkere boontjes, bij mijn medium slipt de riem. Met alcohol afnemen helpt helaas niet.

De riem bij versalab zelf bestellen is een optie, echter erg prijzig icm de verzendkosten. Bij Titus zelf is geen optie; die hebben te kennen gegeven dat ze niks meer aan versalabs doen.

De riem heeft een omtrek van 375-380 mm , een breedte van 12 mm en een dikte van 4mm.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het wordt zoeken maar wie weet vind je hem hier:

https://horecatiger.eu/en-eu/shop/poly- ... ewQAvD_BwE

1227

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zou je misschien kunnen slagen bij Hedone? Die hebben een kopie hiervan gemaakt en wellicht dat die riem hetzelfde is en verbeterd! Ik zou ze mailen.

(wel ernstig trouwens dat Titus hun product niet kunnen servicen, de apparatuur is en was er prijzig genoeg voor om een lange spare parts periode te mogen verwachten. Erg jammer)

1229
bobbee schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zou je misschien kunnen slagen bij Hedone? Die hebben een kopie hiervan gemaakt en wellicht dat die riem hetzelfde is en verbeterd! Ik zou ze mailen.

(wel ernstig trouwens dat Titus hun product niet kunnen servicen, de apparatuur is en was er prijzig genoeg voor om een lange spare parts periode te mogen verwachten. Erg jammer)
Bedankt Bobbee, misschien toch een geschil ontstaan tussen versalab en Titus? De Titus blijft natuurlijk een veredelde kloon van de versalab
Afbeelding
.