Super netjes!
Dank ook voor de foto's.
Re: De LONDINIUMs afdeling
1241LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Dat was mijn tip ook. Nou niet per se elke twee maanden, maar toch wel wat vaker dan eens in de 4 jaar .cremalover schreef: di 09 jan 2024, 15:22 Wat een vetzooi in die groep.
Trek het spul toch gewoon eens in de twee maanden uit mekaar en maak het ff schoon.
Jarenlang lees ik hier verhalen over wat kalkaanslag in portafilters en ondertussen zetten hele volksstammen rustig koffie met een groep waar een soort mengsel van teer,wiellager er en koraal in zit.
En dan rustig espresso drinken.
Goor.
Waar heb je Reiss dan voor nodig?manduca schreef:
Wat rest is het douchescherm vervangen nog. Maar Reiss reageert niet echt op dit moment. Heb ook al ruim een week een ticket open staan. Denk druk met andere zaken.
Dus ook de tip gegeven wat zaken op voorraad te hebben.
De gewone doucheschermen zoals voor E61 Rocket machines passen ook, kun je bij Van Pommeren etc bestellen, komen snel af zonder kostbare verzending.
Is rvs.Je kunt plaatwerk naar een professionele polijster brengen.Dan is je machine alsof die nieuw uit de doos komt.litemotiv schreef: di 09 jan 2024, 15:57 Heel veel dank aan @manduca voor alle hulp met het vervangen van de rubbers, ik had het zonder hem zeker niet gekund. De foto's geven een mooie impressie van het proces. De binnenkant was best wel ranzig zoals @cremalover terecht aangeeft, dat zijn van die plekken waar je niet snel bij komt als je niet gewend bent om de machine open te maken...
Helaas zoals manduca ook al aangaf lijken er ergens tijdens het proces ongezien wat krassen te zijn ontstaan op het frontpaneel, wat weer even een herinnering is hoe kwetsbaar zo'n chromen machine is. Ik overweeg aan de ene kant om met wat chroom-polijstmiddel te proberen het iets te verminderen, maar ik ben tegelijk ook best huiverig dat ik het dan alleen maar erger maak, dus misschien moet ik het maar gewoon zo laten... (foto voor de beeldvorming, klik voor grotere versie).
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”