mr Blanc schreef: do 03 jun 2021, 13:26
RareEarth schreef: do 03 jun 2021, 13:13
De nieuwe hype video van Hoffman behandeld de MaraX, iets te kort door de bocht helaas. Ik vraag me naar aanleiding van die video wel af over zijn commentaar op de OPV afstelling.
Raden de waarde forumleden hier aan de OPV ook wat lager in te stellen?
@pti?
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Volgens mij heb ik Pti wel is zien zeggen dat het weinig verschil maakte en dat ie het lekker zou laten...but correct me if I am wrong
Ik heb niet zijn hele video, maar enkel het MaraX stukje gekeken, vond het inderdaad ook erg kort door de bocht. Het is vooral een (zeer beknopte) gebruikers review die veel technische aspecten achterwege laat. Snap ik wel, het wordt snel te veel, maar zijn kanaal trekt volgens mij juist koffienerds.
Wat betreft de druk/OPV. Het is erg smaak afhankelijk, een Bianca staat a fabriek relatief hoog en die adviseren we bij te stellen, bij de maraX hebben we slechts een enkele keer deze vraag gekregen. Het bijstellen van de OPV is overigens echt een fluitje van een cent en ik snap niet waarom daar zo moeilijk over wordt gedaan. 8 schroeven om het deksel van de machine te lichten en daarna kijk je letterlijk tegen de OPV aan.
Maar inderdaad, ik heb er met onze machine wel eens mee lopen spelen, maar ik vind de shots met relatief fijne maling waar de mara X om vraagt juist wel kenmerkend en lekker. Misschien drink ik mijn koffie veel anders dan mr Hoffman?