De druk in de app loopt tussende 9.7 en 11.8bar. Maar dit kan ik niet instellen in de app toch? Ik kan toch alleen de pre-infusie instellen?
In de machine zie ik nergens sporen van waterdruppels.
Kortom het zal wel allemaal in orde zijn
je stelt de minimale druk in met de app en de maximale druk met het OPV:Pimmedoris schreef: vr 02 feb 2024, 11:41 De druk in de app loopt tussen de 9.7 en 11.8bar. Maar dit kan ik niet instellen in de app toch? Ik kan toch alleen de pre-infusie instellen?
Als je via de app de druk in the thermosifon volgt dan zie je die langzaam oplopen en minderen. Wanneer de druk een zeker maximum bereikt zoals ingesteld door middel van het overdrukventiel, dan druppelt er wat water terug in de waterbak. Wanneer bij afkoeling er dan iets te weinig druk is, minder dan het minimum in je app ingesteld, dan gaat de pomp heel even aan om water bij te pompen. Dat water was relatief koel, wordt dan verwarmd en zet uit, waardoor de druk oploopt en zo heb je een redelijk stabiele cyclus.
Wat gaaf! Ik wist niet dat die ook passen. Levert Kafko die?bobbee schreef: za 03 feb 2024, 00:23Ik heb al een aantal maanden de Bezzera Strega seals erin zitten zonder problemen. Die zijn goed verkrijgbaar.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”