Re: gespot

1451
Hoewel die separate draaiknop wel makkelijk, zeker qua verfijning, te verstellen is. Maar gelet op de markt en de behoefte voor een singledoser zou het goed zijn als Eureka daarop inspringt. Heeft misschien iets met doelgroep en kosten/baten te maken.

1452
Zit in de maler alsnog de "verkeerde" maalschijf voor filter.
De verstelling van Eureka is voor instellen van espresso uniek en perfect.
Is voor ieder persoonlijk maar ik gebruik de Niche niet voor filter, verschil met Comandante is gewoon te groot voor mij. De laatste is veel beter. Smaak bedoel ik dan.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1453
bobbee schreef:Zit in de maler alsnog de "verkeerde" maalschijf voor filter.
De verstelling van Eureka is voor instellen van espresso uniek en perfect.
Is voor ieder persoonlijk maar ik gebruik de Niche niet voor filter, verschil met Comandante is gewoon te groot voor mij. De laatste is veel beter. Smaak bedoel ik dan.
Fijn dat je dat uitlegt, want de commandante staat bij mij al een tijdje in het zicht.

Afbeelding

1454
We zitten eigenlijk te wachten op een maler met een dubbele set maalschijven en de rest gedeeld. Met een handig routeringssysteem on de bonen langs de juiste schijven te leiden.
Espresso en filter uit 1 machine.

1455
De fijne verstelling en het gemak van de bovenste schijf uithalen/terug plaatsen is idd super gemakkelijk.

En ik ben waarschijnlijk te optimistisch naar wat technisch mogelijk is vd wat kwalitatief de beste oplossing is.

Dat is het handige aan een forum, het zet je terug met je voetjes op de grond van tijd tot tijd. Dank

1456
B003 schreef:We zitten eigenlijk te wachten op een maler met een dubbele set maalschijven en de rest gedeeld. Met een handig routeringssysteem on de bonen langs de juiste schijven te leiden.
Dat zou handig zijn. Indien mogelijk, dan is de kans groot dat de aankoop van een tweede molen een minder duur alternatief is

Afbeelding

1457
gilleko B. schreef:
B003 schreef:We zitten eigenlijk te wachten op een maler met een dubbele set maalschijven en de rest gedeeld. Met een handig routeringssysteem on de bonen langs de juiste schijven te leiden.
Dat zou handig zijn. Indien mogelijk, dan is de kans groot dat de aankoop van een tweede molen een minder duur alternatief is

Afbeelding
Je hebt toch maar 1 behuizing en 1 motor nodig?

Misschien wel de schijven verticaal monteren als bij de Fellow Ode.

1459
Tis te koop
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding