Ik zou het graag anders benaderen dan reclame.
Nu is er hoofdkwartier die een koffie levert die aansluit bij de wensen van de gebruikers van dit forum. Dat vind ik een aanwinst en zeker ook dat een leverancier actief respons geeft.
Vergeet niet dat het forum openstaat voor andere leveranciers, maar dan moeten ze eerst wel aanmelden en reageren en ook vooral hun kwaliteiten laten zien in het topic daarvoor zodat wij kunnen beoordelen, open en eerlijk, of het goed is.
Die drempel om een leverancier wel of niet te beoordelen is er niet en komt er ook niet. Komt een branderij goed uit de verf dan is dat iets wat gezegd mag worden. Ik prijs daarom ook liever hoofdkwartier aan dan een fascino die ik ook vaak heb aangeraden in het verleden maar zij nemen zelf niet eens de moeite nemen om zich hier te melden met een leuke aanbieding of iets dergelijks.
Ik ben toevallig gisteren begonnen om een lijst met branderijen te maken die specialty koffie leveren, ik zag dat er een hoop nieuwe zijn bijgekomen. Verzendkosten etc op een rij. Gaat nog even duren maar komt goed.
Die branderijen wil ik dan ook benaderen om te reageren op die lijst en kunnen dan zelf kiezen hoe ze daarop inhaken. Hopelijk met iets leuks wat de forumgebruikers goed doet.
Re: Wat drink je nu?
1461‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’