Re: Het grote broodbaktopic

1481
En resultaat is goed dus verandering niet echt nodig blijkbaar. Als je meer condens wilt in de oven kun je ook met een plantenspuit op de wanden van de oven water sprayen. Lekker makkelijk en doeltreffend.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1482
Ik moet eens een plantenspuit kopen. Vermoedelijk werkt het niet goed als ik een lege verstuiver van wc-reiniger vul met water. Ik kom alleen nooit in een tuincentrum, heb al vele jaren geen plant in huis.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1484
Ik zal eens kijken! Goed idee. Bij de Action kom ik ook zelden. De twee keer dat ik er was leek het heel leuk, allerlei handige dingen voor bijna niks, tot je rond bent en er 30 man voor een kassa staan te wachten. Alles weer terug gelegd en verder gefietst.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: Het grote broodbaktopic

1488
fransg schreef:Ik zal eens kijken! Goed idee. Bij de Action kom ik ook zelden. De twee keer dat ik er was leek het heel leuk, allerlei handige dingen voor bijna niks, tot je rond bent en er 30 man voor een kassa staan te wachten. Alles weer terug gelegd en verder gefietst.
Ik ken het gevoel, 's-morgens rond 10 gaat het redelijk, kan er goed schoonmaakdoekjes voor de kar kopen en nog goed spul ook.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.