Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

153
Er is iets verschrikkelijk mis gegaan. Via een bericht hier op het forum raakte ik aan de praat met Michaël van Op de Weis die me vriendelijk te hulp gestaan heeft. Van het één kwam het ander, en in een vlaag van verstandsverbijstering was de Rocket verkocht en stond er ineens deze machine. Had de laatste weken veel aan mijn hoofd (in positieve zin) en geloof dat ik dit proces niet volledig in de hand had, maar ben wel blij met het eindresultaat.

Met gepaste trots en lichte schaamte:
Afbeelding

Het lijkt me verstandig om me de komende weken even afzijdig te houden van dit forum :lol:.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

158
Ypuh schreef:Er is iets verschrikkelijk mis gegaan. Via een bericht hier op het forum raakte ik aan de praat met Michaël van Op de Weis die me vriendelijk te hulp gestaan heeft. Van het één kwam het ander, en in een vlaag van verstandsverbijstering was de Rocket verkocht en stond er ineens deze machine. Had de laatste weken veel aan mijn hoofd (in positieve zin) en geloof dat ik dit proces niet volledig in de hand had, maar ben wel blij met het eindresultaat.

Met gepaste trots en lichte schaamte:
Afbeelding

Het lijkt me verstandig om me de komende weken even afzijdig te houden van dit forum
Afbeelding
.
Mooi!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’