Re: TLC voor de KvdW Mirage Triplette Idrocompresso

178
cremalover schreef:Dan staat er wel wat.Top.
Ook een voetpedaal voor stoom bij?
Jawel! Deze Kees heeft alle opties. Ook de glazen zijpanelen. Daar staat het logo van Bagels & Beans op, dus die zijn eraf. Ik weet nog niet wat we daarmee moeten. Mooie houten panelen? De glazen panelen laten zandstralen? Suggesties?

Kees mocht nog niet aan. Ik begreep dat de brander en alle apparatuur op 1 groep zit. Dus er moet even iemand in de meterkast aan het werk!

Re: TLC voor de KvdW Mirage Triplette Idrocompresso

179
omeCo schreef:
cremalover schreef:Dan staat er wel wat.Top.
Ook een voetpedaal voor stoom bij?
Jawel! Deze Kees heeft alle opties. Ook de glazen zijpanelen. Daar staat het logo van Bagels & Beans op, dus die zijn eraf. Ik weet nog niet wat we daarmee moeten. Mooie houten panelen? De glazen panelen laten zandstralen? Suggesties?

Kees mocht nog niet aan. Ik begreep dat de brander en alle apparatuur op 1 groep zit. Dus er moet even iemand in de meterkast aan het werk!
Als je de paneeltjes goedkoop met jullie logo wilt hebben zou ik ze wrappen met een kleur plakfolie en dan jullie logo plotten en erop plakken. Mooi groot overlappend of juist strak in het midden in het geheel.

Nieuwe glasplaatjes zullen vast prijzig zijn helemaal met gestraald logo erop.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!