Re: gespot

1793
Kekke voetjes onder die Speedster! Gek dat hij de Ceado aanhoudt en de Etzmax weg doet. Ik kon het nooit echt goed vinden met die maler, maar toen had ik nog een lever machine ipv de Speedster. Ach misschien is het ook wel de eindeloze zoektocht naar iets nieuws niet per se iets beters.

1794
Pti schreef:Kekke voetjes onder die Speedster! Gek dat hij de Ceado aanhoudt en de Etzmax weg doet. Ik kon het nooit echt goed vinden met die maler, maar toen had ik nog een lever machine ipv de Speedster. Ach misschien is het ook wel de eindeloze zoektocht naar iets nieuws niet per se iets beters.
Ik dacht hetzelfde. De etzmax trekt mij meer dan de ceado.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1795
Pti schreef: za 30 okt 2021, 11:29 Kekke voetjes onder die Speedster! Gek dat hij de Ceado aanhoudt en de Etzmax weg doet. Ik kon het nooit echt goed vinden met die maler, maar toen had ik nog een lever machine ipv de Speedster. Ach misschien is het ook wel de eindeloze zoektocht naar iets nieuws niet per se iets beters.
Onluxtex wisselt vaker van machines dan ik van koffie. Die speedster staat ook niet lang meer denk ik.Hij zoekt nu een tweegroeps Idro.