Helemaal mee eens!!namor schreef:
Dus als je geen q grader bent maak het niet te ingewikkeld.... gewoon goede bonen gebruiken en genieten.
Proost!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Helemaal mee eens!!namor schreef:
Dus als je geen q grader bent maak het niet te ingewikkeld.... gewoon goede bonen gebruiken en genieten.
Proost!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
1) precies, je hebt helemaal gelijknamor schreef: vr 10 apr 2020, 19:52 Eigenlijk alles is heel makkelijk.... je heb maar 5 smaken: zuur, zout, bitter, zout en heel leuke umami (dankzij Aziaten volgens mij). De rest zijn geuren.
JA!!!namor schreef: vr 10 apr 2020, 20:35 Als wij een mooi vrouw zien dan gaan wij ook niet alle losse 'properties' uit elkaar halen.
Samenhang van lichaam proporties, onwijs lieve karakter en bereidheid om met haar man/vriend tijdens het aanschaf van 3de maler meegaan maakt van een vrouw een heel aantrekkelije vrouw.
Klopt, mezelf geestelijke ontledend, merk ik dat naarmate ik ouder ben geworden, het laatste onderdeel van jouw beoordelend kader over een vrouw steeds meer doorslaggevend wordt.fransg schreef:JA!!!namor schreef: vr 10 apr 2020, 20:35 Als wij een mooi vrouw zien dan gaan wij ook niet alle losse 'properties' uit elkaar halen.
Samenhang van lichaam proporties, onwijs lieve karakter en bereidheid om met haar man/vriend tijdens het aanschaf van 3de maler meegaan maakt van een vrouw een heel aantrekkelije vrouw.
Kijk dat zijn handige tips! Ik ga dit recept eens proberen hoewel ik wel mijn reserveringen heb over de temperatuur en de (30 clicks!) groffe maling. Toch, je weet maar nooit!robertp schreef:Ik ben nu ook aan het spelen met de Peru van Keen. Had al best veel succes met verschillende recepten voor de Aeropress maar op de v60 wilde het ook nog niet echt lukken. Vandaag wel een heel smakelijke kop koffie als dankzij de nieuwste methode die April Coffee gebruikt voor het maken van koffie met V60.