Re: Eureka Oro Mignon single dose

24
Keyser schreef:
bobbee schreef:Goed gespot Keyser!

Jammer dat je hem niet in werking hebt gezien, ziet er wel uit alsof hij gebruikt wordt.
Werd op dat moment net iemand uitgebreid geholpen. Zal eens kijken of het mij volgende week lukt. Maar echt grondig uitproberen zal denk ik niet gaan
Afbeelding
Heb je niet kunnen vragen wanneer hij in de verkoop komt?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Eureka Oro Mignon single dose

26
fransg schreef:
bobbee schreef: di 22 jun 2021, 15:17Heb je niet kunnen vragen wanneer hij in de verkoop komt?
Keyser schreef: di 22 jun 2021, 11:47 Helaas nog niet te koop en ook niet duidelijk wanneer wel.
Keyser schreef:Werd op dat moment net iemand uitgebreid geholpen. Zal eens kijken of het mij volgende week lukt. Maar echt grondig uitproberen zal denk ik niet gaan
Afbeelding
Is mij niet duidelijk of hij het heeft kunnen vragen.

Ik heb vanpommeren even gebeld.

Prijs verwachting is tussen 500 en 600 euro. Iets goedkoper dan de XL. Retentie is nagenoeg hetzelfde als van de XL, ook dezelfde schijven erin. Niet heel erg bijzonder dus....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Eureka Oro Mignon single dose

28
Ik was in de winkel voor iets anders. Had niet de tijd, maar ook werd er iemand geholpen. Had gevraagd wanneer hij in de verkoop komt. Het antwoord daarop was dat ze dat nog niet wisten. De verkoper gaf aan dat ze het aan Eureka hadden gevraagd en het antwoord kregen dat ze nog even geduld moesten hebben

Nou dit prijs vind ik wel een stuk beter dan wat ik dacht dat het zou kosten. Waarom vind jij de molen niet bijzonder Bob?

Re: Eureka Oro Mignon single dose

30
Prijs verwachting is tussen 500 en 600 euro. Iets goedkoper dan de XL. Retentie is nagenoeg hetzelfde als van de XL, ook dezelfde schijven erin. Niet heel erg bijzonder dus.
Retentie is op de XL al goed voor elkaar. De kleine hopper kan je ook op de XL zetten. Ik zie het meer als een XL variant. Maar als je wilt single dosen heb je timer en het display niet nodig. De hamvraag is hoe goed single dosen in de praktijk gaat. Als dat tegenvalt zou ik lekker de XL pakken. Anders heeft de Zero mijn voorkeur. Vind hem er leuk uit zien.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs