Mooi ding!
Misschien is dit dan ook wat:
Re: Welke tool om douchescherm verwijderen
21LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Wat is het merk van deze Petrus sleutel?gilleko B. schreef: zo 07 nov 2021, 23:29 De sleutel van Petrus (een nieuwe aanwinst) naar een veilig krasloos verwijderen van het doucheschermpje en broeikopring. Bandenlichter met metalen kern, Amen.
bobbee schreef:Petrus, een soort Uri Geller met banden oplichter...
Er staat extreme op en dat is een eigen merk van Roseversand. Deze heb ik al lang ik huis, maar dan moet je Googlen op Roseversand. Ben verscheidene malen in die megagrote winkel geweest in Bocholt. Hing destijds een compleet af gemonteerde racefiets met een gewicht van 4,9 kilo.ronald22 schreef:Wat is het merk van deze Petrus sleutel?gilleko B. schreef: zo 07 nov 2021, 23:29 De sleutel van Petrus (een nieuwe aanwinst) naar een veilig krasloos verwijderen van het doucheschermpje en broeikopring. Bandenlichter met metalen kern, Amen.
Nee geen baanfiets, hij hing daar pontificaal aan een weegschaal, volgens mij waren de tandwielen zelfs uitgeboord. Was een soort statement en reclame van waartoe zij bij Rose (voorheen Red Bull) in staat waren.ronald22 schreef:Die van Toppeak ziet er mooi uit maar heeft slechte reviews.
Die extreme lijkt mij wel wat.
@Filleko. B Was die fiets geen baanfiets?
Goed gevonden, wat een topic, zelfs die vriend van jou is verrast, dat laatste is epicfransg schreef:https://www.rosebikes.de/xtreme-rose-pr ... ber-193444