Keyser schreef: zo 21 nov 2021, 09:07Bij mij borrelt de vraag: heeft hij er samen met Tije espresso mee proberen te zetten? Komt er binnenkort een filmpje waarbij er een fiets, gekoppeld aan een molen, espresso zet vanuit zijn ventiel?
Ik heb het ding geeneens in gebruik genomen. Wel de mooie rubber banden om de twee cartridges geschoven. Als ik een van de cartridges in de 'pomp' draai en aldus open, dan staat er ook meteen de volle druk op het ventiel. Op de filmpjes zie je dat men er dan eenmaal de band of de banden mee volblaast maar daarna het resterende gas eruit laat lopen omdat je niet wil dat zo'n ding in je achterzak alsnog gaat spuiten. De cartridge wordt dermate ijskoud dat die je kont eraf vriest.
Het cartridge in de Mypressi kan gewoon blijven zitten en na een week of zo alsnog weer gebruikt tot die op is. Maar de cartridge zit daar in een eigen huls, beschermd.
Ik heb geprobeerd of ik het apparaatje ook gewoon kan gebruiken om de druk van de fietsband te meten maar dat gaat ook niet kinderlijk gemakkelijk, dus is het niks voor mij.