Ik hing nog steeds veel rond in de zaak, pikte aardig wat kennis op en spraak veel met klanten. Op een gegeven moment verkocht ik eigenlijk onbewust spullen. Later mocht ik het ook gewoon afrekenen, en op een gegeven moment kreeg ik ook geld toegestopt. Toen ben ik er maar op regelmatige tijden gaan rondhangen en had ik feitelijk een bijbaantje

Bijna alles uit die tijd heb ik nog en het functioneert ook nog prima. En het moderne spul kan er eigenlijk nog steeds niet echt tegen op. Heb ook een tijdje met surround geflirt, maar die boel heb ik allemaal weggedaan.
Mijn oude speakers en versterker staan nu in de werkkamer. Beneden dikke T+A Criterion T160 speakers op een paar Denon eindversterkers en een mooie Thorens platenspeler als bron. De Linn CD-speler en Denon voorversterker zijn onlangs wel vervangen door een NAD voorversterker met streaming. Vooral uit gebruiksgemak voor mijn vriendin ook. De NAD klinkt niet beter als mijn oude Denon, wel anders. En apps verouderen, dus deze zal geen 30 jaar meegaan zoals mijn Denon.
Ook mijn oude casettedeck heb ik nog (met heeeel veel metal-bandjes). Pas nog de snaren en rubbers in vervangen en werkt weer als een tierelier.
Muziekluisteren is lang weggezakt (kinderen en zo), maar komt de laatste jaren weer wat terug. Helemaal nu met een gelijkgezinde buurman.