Re: LONDINIUM (& profitec, quickmill, kvdw, bosco, etc groepen) "no grease" zuigerringen & douchescherm ring

26
Madencio schreef: za 19 nov 2022, 09:26 Mij is het gelukt met brute kracht
Hoe bedoel je? De ringen over een afgeknipte metalen klutser erop geglipt? Of met metalen staafje rondom erop gewurmd? Best niet met bamboe stokjes, die kunnen erg scherp zijn en in de zachte ringen snijden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: LONDINIUM (& profitec, quickmill, kvdw, bosco, etc groepen) "no grease" zuigerringen & douchescherm ring

27
fransg schreef:
Madencio schreef: za 19 nov 2022, 09:26 Mij is het gelukt met brute kracht
Hoe bedoel je? De ringen over een afgeknipte metalen klutser erop geglipt? Of met metalen staafje rondom erop gewurmd? Best niet met bamboe stokjes, die kunnen erg scherp zijn en in de zachte ringen snijden.
Nou, de eerste twee ringen, die het dichtst bij de onderkant zitten heb ik met mijn handen kunnen doen. En bij de bovenste heb ik een lepeltje gebruikt, maar ook gewoon hard duwen.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos

Re: LONDINIUM (& profitec, quickmill, kvdw, bosco, etc groepen)

28
Madencio schreef: za 19 nov 2022, 10:12Nou, de eerste twee ringen, die het dichtst bij de onderkant zitten heb ik met mijn handen kunnen doen. En bij de bovenste heb ik een lepeltje gebruikt, maar ook gewoon hard duwen.
Netjes. Wel in de volgorde dat je eerst de bovenste dee, dan de middelste, dan de onderste?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: LONDINIUM (& profitec, quickmill, kvdw, bosco, etc groepen)

29
fransg schreef: za 19 nov 2022, 10:38
Madencio schreef: za 19 nov 2022, 10:12Nou, de eerste twee ringen, die het dichtst bij de onderkant zitten heb ik met mijn handen kunnen doen. En bij de bovenste heb ik een lepeltje gebruikt, maar ook gewoon hard duwen.
Netjes. Wel in de volgorde dat je eerst de bovenste dee, dan de middelste, dan de onderste?
Oeps, nee dat niet. Had de onderste eerst en als laatst bovenste. Maar net een espresso gezet, ging prima. Hoor niks vreemds en hij lijkt hem net wat eerder (of lager) te 'pakken', als je begrijpt wat ik bedoel. Ook lijkt het water gelijkmatiger door de douchescherm te gaan dan voorheen, maar dat kan ook aan mij liggen. Zal zo een video maken.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos