Re: LONDINIUM (& identieke groepen) "no grease" zuigerringen & douchescherm ring

4
Ik dacht eerder al begrepen te hebben dat deze van een ander materiaal zijn, maar is de vorm nu ook veranderd? Er lijkt een soort ronde ribbel aan te zitten, is die nieuw?

Lees: is dit iets dat een ontwikkeling is, wat door andere fabrikanten kan worden gejat?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: LONDINIUM (& profitec, quickmill, kvdw, bosco, etc groepen) "no grease" zuigerringen & douchescherm ring

6
In de UK is Dave Hyde de verdeler van de nieuwe ringen, in de EU (!) kan men bij mij terecht en onze koffiepraat-leden in Nieuw-Zeeland kunnen ze direct bij Reiss afhalen ;-)

De machines komen af-fabriek met de traditionele ringen zoals de leverancier van de zetgroepen deze aan de diverse merken levert.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: LONDINIUM (& profitec, quickmill, kvdw, bosco, etc groepen) "no grease" zuigerringen & douchescherm ring

7
fransg schreef:In de UK is Dave Hyde de verdeler van de nieuwe ringen, in de EU (!) kan men bij mij terecht en onze koffiepraat-leden in Nieuw-Zeeland kunnen ze direct bij Reiss afhalen ;-)

De machines komen af-fabriek met de traditionele ringen zoals de leverancier van de zetgroepen deze aan de diverse merken levert.
Subliem!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!