Re: Unboxing.. Sanremo YOU

24
cbeenhackker schreef: zo 04 dec 2022, 14:26
maurice1 schreef: zo 04 dec 2022, 13:25 Werkelijk prachtig, veel plezier met deze mooie machine!
Hoe heb je de wateraansluiting gedaan? Zit er een gat in je werkblad?
Ja, bij het plaatsen van de keuken heb ik al rekening gehouden met deze aansluitingen.

Afbeelding
Netjes! Ik zou zelf ook wel zo iets willen, maar denk niet dat de huurbaas er blij mee zou zijn :lol:
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

Re: Unboxing..

30
cbeenhackker schreef: za 03 dec 2022, 11:56
omeCo schreef: za 03 dec 2022, 11:45 Mooi hoor! En nu….. koffie! Wat zijn je eerste ervaringen?
Ik moet zeggen dat mijn koffie echter beter tot zijn recht komt. Door het zet profiel zo in te stellen met een pre- en een post infusion krijg ik er een mooier karakter van de koffie naar boven.

Mijn huidige koffie smaakt voller en romiger dan ooit.. iets wat ik persoonlijk lekker vindt.

Moet bekennen dat ik de eerste echte “speeldag” een soort van overdosis aan cafeïne heb gehad. Was ook bezig met het in stellen van de Eureka. Was uiteindelijk allemaal een beetje te veel van het groeien. :shock: :oops:

Er valt in ieder geval nog een hoop te ontdekken met deze opstelling..

Ziet er echt fantastisch uit!
Moet zeggen dat jouw vorige machine ook heerlijke koffietjes fabriceert ;) Enorme verwachtingen van jouw nieuwe dus!