Re: Zwarte Vrijdag

21
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 21:03 Die december kalender is hartstikke leuk, ook helemaal in de nieuwe huisstijl enzo maar je hebt gelijk wat betreft de kleine potjes. Per potje is het natuurlijk snel op.
Die limited heeft alleen 4 specials en geen koffie die je mogelijk al kent. Dat is misschien leuker als je al de nodige koffies kent.
Op Instagram heb ik filmpjes gezien waar de specials werden beschreven. Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn (de filmpjes)….

Iemand heeft de kalender al geopend…
Afbeelding
Nou vooruit nog eentje dan 😁

Ik moet mezelf echt tegenhouden voor die december kalender. Ik vind het een hele leuke idee. Als ik het dus goed heb begrepen heb je 24 soorten koffie.

Ik heb veel koffie nog iets van 1,5 kilo bonen liggen en net een order geplaatst bij Sprout die nog binnen moet komen. En dan een heel armada aan koffie van little roastery erbij, ben ik dan niet gewoon te hebberig 😂🫣
Espressomachine: Strietman CT1
Maler: DF83V
* SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
* SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
* DLC Espresso burrs

23

Hk87 schreef: Ik moet mezelf echt tegenhouden voor die december kalender. Ik vind het een hele leuke idee. Als ik het dus goed heb begrepen heb je 24 soorten koffie.

Ik heb veel koffie nog iets van 1,5 kilo bonen liggen en net een order geplaatst bij Sprout die nog binnen moet komen. En dan een heel armada aan koffie van little roastery erbij, ben ik dan niet gewoon te hebberig
Afbeelding
🫣
Afbeelding
Ehmmmm.... JA!
Afbeelding

24
Hk87 schreef:
omeCoffee schreef: vr 22 nov 2024, 21:03 Die december kalender is hartstikke leuk, ook helemaal in de nieuwe huisstijl enzo maar je hebt gelijk wat betreft de kleine potjes. Per potje is het natuurlijk snel op.
Die limited heeft alleen 4 specials en geen koffie die je mogelijk al kent. Dat is misschien leuker als je al de nodige koffies kent.
Op Instagram heb ik filmpjes gezien waar de specials werden beschreven. Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn (de filmpjes)….

Iemand heeft de kalender al geopend…
Afbeelding
Nou vooruit nog eentje dan
Afbeelding

Ik moet mezelf echt tegenhouden voor die december kalender. Ik vind het een hele leuke idee. Als ik het dus goed heb begrepen heb je 24 soorten koffie.

Ik heb veel koffie nog iets van 1,5 kilo bonen liggen en net een order geplaatst bij Sprout die nog binnen moet komen. En dan een heel armada aan koffie van little roastery erbij, ben ik dan niet gewoon te hebberig
Afbeelding
🫣
Bijna goed. De kalender bevat 24 potjes. Alle soorten bonen die LR momenteel in het assortiment heeft, zitten erin maar dat zijn er geen 24. Een paar potjes bevatten iets anders maar er is altijd een link naar koffie.
Profitec Pro 800 x Mazzer Philos x I200D burrs x The Force Tamper

25
youssef88 schreef: za 23 nov 2024, 18:50 tjonge jonge.. ik was gister een beetje moe...PTi voelde zich kennelijk grappig. kan beter focussen op betere boontjes, want laatste tijd het is niet om vrolijk van te worden zijn boontjes ;)

Ik ben anders opnieuw heerlijk aan het genieten van zijn Herfstmelange: Malabar Blend! :idea: :P
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60