Re: La Marzocco Linea 1 groep, info gevraagd

22
:shock: ... en blijkbaar ook een koopkrachtig iemand! Ik ben jaloers...:D

Ben wel heel benieuwd naar je bevindingen. Denk je dat je veel verschil proeft met de PV, of is het vanwege de uitstraling/kwaliteit/ontwerp?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

23
Spironski schreef::shock: ... en blijkbaar ook een koopkrachtig iemand! Ik ben jaloers...:D

Ben wel heel benieuwd naar je bevindingen. Denk je dat je veel verschil proeft met de PV, of is het vanwege de uitstraling/kwaliteit/ontwerp?
Ik ga er van uit dat de koffie goed is. :D Koopkrachtig ben ik niet echt.De Andrea en Ponte gaan hiervoor de deur uit.
Ik heb de Strega al enige tijd op andere fora gevolgd en was feitelijk zeer geinteresseerd.
Gooide net een balletje op over het HX aspect. :mrgreen:

De prijs valt me alleszins mee en heeft de doorslag gegeven.

24
De prijs valt me alleszins mee ...
Ja, dat had ik ook. Als ik nog eens aan een andere machine toe ben komt deze zeker in aanmerking! Maar ik wacht eerst jouw bevindingen af ;) .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder