Nogmaals ik ben geen Strega expert...
Het lijkt met dat als je de veer iets laat opkomen om de pomp uit te schakelen en vervolgens de veer op zijn plek houdt, je de druk er afhaalt of niet? Dus geen PI druk meer...
Natuurlijk kun je met de hand de veer afremmen en zo de druk verlagen, maar ik vind de veer erg sterk en de gevoeligheid veel minder dan bij bijvoorbeeld een Strietman, dus hoe reproduceerbaar is dat?
Wat ik al aangaf, met een standaard Strega kun je prima shots maken en eindeloos experimenteren, maar ik vind de Strega PSM veel gemoedelijker. Ik zou zeggen voor ieder wat wils!
Maar beter dan hier hypothetisch te babbelen: The proof of the pudding is in the eating! Kortom, wie durft het aan om de PSM zelf te ervaren. Daarna kun je uit ervaring praten!
Re: Bezzera Strega PSM
21
Laatst gewijzigd door bvds op vr 09 jun 2017, 09:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs