WDT tool met standaard. Gebruikte al een tijdje een zelf gemaakte, maar vond dat die teveel rond slingerde. Dit is net wat fraaier. Wel grappig wanneer je zoiets koopt en ziet waarvan het gemaakt is . Het is een meubelpoot met waarschijnlijk een deurknop. Daar een metalen schijfje op, gaatjes boren en metalen pinnen erin.
Zelfde als de espressoshot spiegels die zogenaamd zelf gemaakt, voor veel geld verkocht worden op Etsy.
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
202‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
204Custom made door Willem van Oijen (https://www.drtradingshop.nl):
E61 rvs bodemloze filterdrager met origineel Bezzera handvat.
Bezzera Magica - Eureka Mignon XL - Demoka M203 - Clever Dripper
205Hier nu ook de puckrake van Arjen binnen met fijner filament! Erg mooi en werkt goed met de accupinctuurnaaldjes! Zijn ook nog makkelijk te vervangen mocht dat ooit nodig zijn! Leuk hebbedingetje
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
206Ik ook iets van Arjen, een FrankenAscaso. Of is dat dat een ArjenAscaso. Dunno, maar ik kijk er naar uit!
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
207puck rake included ofcourseErikvW schreef: zo 20 feb 2022, 11:19 Ik ook iets van Arjen, een FrankenAscaso. Of is dat dat een ArjenAscaso. Dunno, maar ik kijk er naar uit!
208Mooi hoor! Maar wat heeft hij nou precies gemaakt? Zijn dit geen bestaande onderdelen?JWK schreef:Custom made door Willem van Oijen (https://www.drtradingshop.nl):
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
209Het assortiment aan roerstokken wordt steeds diverser, groter en goedkoper. De eerste die ik zag was van Londinium.Keyser schreef:WDT tool met standaard. Gebruikte al een tijdje een zelf gemaakte, maar vond dat die teveel rond slingerde. Dit is net wat fraaier. Wel grappig wanneer je zoiets koopt en ziet waarvan het gemaakt is . Het is een meubelpoot met waarschijnlijk een deurknop. Daar een metalen schijfje op, gaatjes boren en metalen pinnen erin.
Zelfde als de espressoshot spiegels die zogenaamd zelf gemaakt, voor veel geld verkocht worden op Etsy.
️
210Moet wel zeggen dat 0.35mm naalden wel echt super fijn werkt.
Je beweegt de koffie er amper mee je maakt het alleen luchtig en klontvrij.
Je beweegt de koffie er amper mee je maakt het alleen luchtig en klontvrij.