Re: gespot

2082
gilleko B. schreef: do 12 mei 2022, 09:31 Volvic water uit flessen schijnt wel de juiste samenstelling te hebben voor je machine.
Ja klopt, ik kan nooit op die naam komen. Londinium raadt dat ook aan voor als men totaal ongeschikt kraanwater heeft.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2083
fransg schreef: do 12 mei 2022, 09:41
gilleko B. schreef: do 12 mei 2022, 09:31 Volvic water uit flessen schijnt wel de juiste samenstelling te hebben voor je machine.
Ja klopt, ik kan nooit op die naam komen. Londinium raadt dat ook aan voor als men totaal ongeschikt kraanwater heeft.
En dat is niet iets dat je op veel plekken in Nederland hoeft te doen gelukkig.

2084
̷E̷n̷ ̷n̷o̷g̷ ̷e̷e̷n̷ ̷L̷i̷n̷e̷a̷:̷ ̷[̷u̷r̷l̷]̷h̷t̷t̷p̷s̷:̷/̷/̷w̷w̷w̷.̷m̷a̷r̷k̷t̷p̷l̷a̷a̷t̷s̷.̷n̷l̷/̷v̷/̷w̷i̷t̷g̷o̷e̷d̷-̷e̷n̷-̷a̷p̷p̷a̷r̷a̷t̷u̷u̷r̷/̷k̷o̷f̷f̷i̷e̷z̷e̷t̷a̷p̷p̷a̷r̷a̷t̷e̷n̷/̷m̷1̷8̷3̷2̷9̷2̷5̷1̷4̷0̷-̷l̷a̷-̷m̷a̷r̷z̷o̷c̷c̷o̷-̷l̷i̷n̷e̷a̷-̷m̷i̷n̷i̷-̷n̷o̷o̷i̷t̷-̷g̷e̷b̷r̷u̷i̷k̷t̷[̷/̷u̷r̷l̷]̷
Mogelijk een oplichter, opgepast!
Laatst gewijzigd door RoosW op do 12 mei 2022, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.

2085
Oppassen, dit is vermoedelijk een oplichter. Doet zich voor als een directeur van een grote retailer maar communiceert alleen per mail en wil de machine alleen via een shady koeriersdienst versturen waarbij je vooraf moet betalen. Geeft daarnaast aan in de middle of nowhere in Duitsland te wonen. Bij mij gingen alle alarmbellen rinkelen, daarom van de koop afgezien.

2086
Goed gemeld, scheelt veel ellende.

Is ook slechts een maand actief op MP en geen beoordelingen/aanbevelingen
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2088
Even met zijn allen op de verdachte adverteerder knop drukken onder de advertentie!

Hopelijk geeft marktplaats dan rap gehoor en verwijdert de aanbieding.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

2089
bobbee schreef:Even met zijn allen op de verdachte adverteerder knop drukken onder de advertentie!

Goeie, gedaan!

Het verbaast mij steeds dat er zo ogenschijnlijk veel oplichters actief zijn in de koffiebranche. Het lijkt mij een relatief kleine markt, en de gemiddelde doelgroep is nou ook niet direct dusdanig naiëf en onbeholpen dat zij zich zo gemakkelijk laten oplichten. Of schat ik dat nou verkeerd in?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

2090
bobbee schreef: do 12 mei 2022, 10:54 Even met zijn allen op de verdachte adverteerder knop drukken onder de advertentie!

Meteen maar even gedaan, bedankt voor de tip!