Re: Latte art fotos

212
Tjeeses, die dingen van jou worden hoe langer hoe waanzinniger! Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarnaar ik kijk, maar voor mij is het een verliefde schorpioen :lol: .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

213
Met schorpioen zit je goed, maar dat hartje is natuurlijk zijn giftige angel.
Kwam een man met een schorpioentatoeage op zijn arm op t werk. Was deze net thuis een beetje aan het oefenen geweest, dus maakte deze voor hem. Viel goed in de smaak.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

215
Ja, dat vriendje is nog een beetje ongelukkig! :D Gebruik je ook een kannetje met extra fijn tuitje ofzo?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

217
:D

Kannetje wat ik gebruik thuis is een Motta 35cl
Op het werk zijn het generic dunwandige kannetjes, 45 cl als ik moet gokken. Kan je twee cappuccino's uit maken en dan heb je nog ietsje over.

Foto's van t werk hebben een rvs blad ondergrond, thuisfoto's wat anders. (aanrecht, tuintafel, tegels op de grond)

Als je een echt puntig kannetje zoekt: Ilsa kannetjes. Maar daar kun je echt geen fatsoentlijke tulpjes mee maken.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

220
okee.
De tweede rosette was elke keer een beetje crappy. Nog ff kijken hoe ik dat oplos. Misschien iets meer melk overhouden..

Laatst gewijzigd door Joep op do 02 aug 2012, 19:11, 2 keer totaal gewijzigd.