Re: Wat drink je nu?

2151
We zouden in de zomervakantie naar het Gardameer gaan, helaas hebben we moeten afzeggen door COVID maar mijn schoonouders hebben last minute toch besloten om een weekje heen te gaan. Een bezoekje aan Latorre in Manerba is dan ook een must, we nemen altijd een aantal zakken mee voor de familie en zij zijn zo lief geweest om een kilozak mee te nemen voor ons. Vanochtend heb ik er een doppio mee gezet en het leek alsof ik bij een restaurant aan het meer zat. Dit is toch wel mijn favoriete koffieboon, by far.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

2152
Madencio schreef: wo 26 aug 2020, 09:40 We zouden in de zomervakantie naar het Gardameer gaan, helaas hebben we moeten afzeggen door COVID maar mijn schoonouders hebben last minute toch besloten om een weekje heen te gaan. Een bezoekje aan Latorre in Manerba is dan ook een must, we nemen altijd een aantal zakken mee voor de familie en zij zijn zo lief geweest om een kilozak mee te nemen voor ons. Vanochtend heb ik er een doppio mee gezet en het leek alsof ik bij een restaurant aan het meer zat. Dit is toch wel mijn favoriete koffieboon, by far.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

Hee daar kom ik ook ieder jaar! Manerba !
Zeer goede koffie, en zeer vriendelijke mensen.
Faema Lambro - Mazzer Major E

2153
De ethiopie worka van rum baba.
Is een anarobic natural.

Hij is niet heel ''funky'' maar je proeft de pruimen/blauwe bessen goed terug. Niet een hele bijzondere smaak, maar wel een hele lekkere.
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

2155
fuel schreef:
Afbeelding

Friedhats blijft toch mijn favoriet voor Filter.
Voor Espresso nog aan de donkerste boon van Nordkapp, Lillehammer.
Leuk en erg lekker. Deze heb ik vorige periode allemaal geprobeerd. Die uit Indonesië was een beetje de funky boon toch? Dit was niet echt mijn ding. Ook krijg hem amper op
Afbeelding