Re: gespot
2311Het zijn de potjes, niet het melkpoeder waar het omgaat.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
heb ik ook eens gekregen, is echt een onzinnig rot ding, zinloosErikW schreef: do 04 aug 2022, 10:40 Er bestaat ook een handespresso net als mypressi maar dan met een soort fietspomje.
Minder vervuilend lijkt me en je kan allen nog maar aan de espresso verslaafd raken!
Ben ik het niet mee eens. Wij hebben er ook 1 en de koffie die ik er mee maak vind ik voor in de vakantie prima. Alleen: omdat hij maar 1 of 2 weken / jaar gebruikt wordt is hij na 2 jaren verstopt, zit er kalk in of is de rubberen afsluitring versleten waardoor hij lekt en er geen koffie uitkomt of er op de verkeerde manier uitkomt.fransg schreef: do 04 aug 2022, 10:43
heb ik ook eens gekregen, is echt een onzinnig rot ding, zinloos
al die narigheid heb ik met de Mypressi's niet, het enige grote bezwaar is dat wie hem even leent er meestal ook een wil en als men er dan een heeft, komt men bij mij aankloppen als ze bv een rubber ringetje hebben weggemaaktDirk Jan schreef: do 04 aug 2022, 14:16omdat hij maar 1 of 2 weken / jaar gebruikt wordt is hij na 2 jaren verstopt, zit er kalk in of is de rubberen afsluitring versleten waardoor hij lekt en er geen koffie uitkomt of er op de verkeerde manier uitkomt.
Alleen waarom weg voor een ECM? Of misschien een kleinere machine.tvanarnhem schreef: wo 03 aug 2022, 14:06 Profitec Pro 700 en T64. Geen gekke prijs voor deze set imo
https://link.marktplaats.nl/m187033051 ... nt=app_ios
Terug naar “Leuk en interessant”