bobbee schreef: ma 25 jan 2021, 21:27
casper31 schreef:Pti schreef: za 23 jan 2021, 13:06
Dan misschien trakteren vlakbij de Overtoom? Die hebben (een private label) koffie van SpotOn die wat meer ontwikkeld is.
ben er langs geweest.... maar als bij de zaak waar ik vraag om smaak..
het blijft bij ''zoet'' dat zegt me weinig
nu bij singleestate besteld, woensdag de cuba
dan kan ik er weer tegenaan
Je hebt besteld voor espresso toch?
Single Estate is erg goed! Ik heb ze nog niet voor espresso geproefd. Maar ze branden licht en op een Loring. Die koffie moet je echt wel 2 weken laten rusten anders is de smaak niet fijn. Zit echt een behoorlijk verschil in! Just so you know.
ja, single estate en het hoofdkwartier zijn mijn favo plekken om koffie tehalen.. hou er alsnog van om te experimenteren.. maar van die 2 altijd wel wat in huis.
Was gister bij trakteren... lot61 idem... en bocca eigenlijk ook idem. Miss ben ik wel n zeur als t gaat om smaken. Maar
BIj trakteren vroeg een smaak omschrijving... '' ja zoet '' . begrijp dat t niet makkelijk is alijt de smaak te bschrijven ... maar als t daar op blijft haal ik er geen koffie
blijf dat gewoon jammer vinden dat veel koffie zaken dat niet hebben.
en bij single estate heb ik dat idd ontdekt, ze geven zelf aan 1 week is prima. maar mijn eigen ervaring van single is 2 weken laten rusten en dan lekkerste koffie (beste voorbeeldis die colombia tarqui cup colective koffie die ze paar maanden geleden hadden... die was zoo duidelijk op zn best na 2 weken).
waar heb je dat trouwens vandaan dat verschillende koffie branders andere smaak geven? wel interessant zou ik meer van willen weten
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)