Re: gespot

2412
Verenjano schreef:
RoosW schreef: vr 02 sep 2022, 15:54 https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... t-okt-2017

Ponte Vecchio Lusso, in rood, heeft wel onderhoud nodig, word op het moment 250,- voor geboden ;)
Lijkt wel wat afgeleefd voor een apparaat van 5 jaar oud, of ligt dat nou aan mij?
Het was het slimst geweest als de verkoper energie had gestoken in schoonmaken van de zetgroep + machine. Ook lekt er water door de zetgroep dus zuiger ringen vervangen. Kortom, ding kopen en onderdelen bestellen voor een goede onderhoudsbeurt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2415
Of om zelf weer een excuus te hebben om een paar avonden te sleutelen in de garage :D . Als het goed is ben ik binnenkort onderweg naar Amsterdam om deze op te halen en wordt dit onze nieuwe kantoor-koffie machine!

2417
Wijmaar schreef: di 06 sep 2022, 13:24 Of om zelf weer een excuus te hebben om een paar avonden te sleutelen in de garage :D . Als het goed is ben ik binnenkort onderweg naar Amsterdam om deze op te halen en wordt dit onze nieuwe kantoor-koffie machine!
Succes, goed dat ik hem heb laten lopen dus. Komt hij toch nog "op het forum" terecht.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

2418
bobbee schreef: di 06 sep 2022, 11:59Het was het slimst geweest als de verkoper energie had gestoken in schoonmaken van de zetgroep + machine. Ook lekt er water door de zetgroep dus zuiger ringen vervangen. Kortom, ding kopen en onderdelen bestellen voor een goede onderhoudsbeurt.
Je hebt gelijk. En de prijs is er ook wel naar.

Zolang het viezigheid is bij de pinnen van de hevel, ik dacht even dat het roest was :)

Overigens, het is dat we hier te maken hebben met wat onkosten door een overstroming, anders had ik hem misschien wel opgepikt.

Leuk dat ie alsnog naar een forumgenoot gaat!
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S