Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
2591Twee keer volkoren.
Laatst gewijzigd door cremalover op ma 06 jan 2020, 10:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt.
Idd.fransg schreef: ma 06 jan 2020, 11:05 jakkes! En dan duurt het even eer de noodkreet van de zenuwen de hersenschors heeft bereikt, daar heerst eerst enkele ogenblikken verbazing en daarna komt pas het commando 'loslaten! koude kraan!!'
sterkte
Indien men zo'n tegenwoordigheid van geest toont op het slagveld, volgt er een oorkonde en is er eerbetoon, ook al zeg je "ik deed gewoon mijn werk'. Nu blijft het voor de meeste landgenoten onbekend en toch is het niet minder heldhaftig.cremalover schreef: ma 06 jan 2020, 11:09 Ding dreigde ook nog van gasfornuis op tegelvloer te vallen toen ik losliet.
In een tiende van een seconde afweging gemaakt kapotte tegels of nog paar blaren extra en voor wat extra blaren gekozen.
fransg schreef: ma 06 jan 2020, 11:21Indien men zo'n tegenwoordigheid van geest toont op het slagveld, volgt er een oorkonde en is er eerbetoon, ook al zeg je "ik deed gewoon mijn werk'. Nu blijft het voor de meeste landgenoten onbekend en toch is het niet minder heldhaftig.cremalover schreef: ma 06 jan 2020, 11:09 Ding dreigde ook nog van gasfornuis op tegelvloer te vallen toen ik losliet.
In een tiende van een seconde afweging gemaakt kapotte tegels of nog paar blaren extra en voor wat extra blaren gekozen.
Oef! Dat is niet fijn!cremalover schreef:Idd.fransg schreef: ma 06 jan 2020, 11:05 jakkes! En dan duurt het even eer de noodkreet van de zenuwen de hersenschors heeft bereikt, daar heerst eerst enkele ogenblikken verbazing en daarna komt pas het commando 'loslaten! koude kraan!!'
sterkte
Ding dreigde ook nog van gasfornuis op tegelvloer te vallen toen ik losliet.