Re: De LONDINIUMs afdeling

271
maurice1 schreef: di 20 sep 2022, 13:40
fransg schreef: di 20 sep 2022, 13:14 Indien je in de buurt van Amsterdam woont kun je mijn R24 eens aan de tand voelen.
Nou, ik ben Donderdag aanstaande in de buurt. Zou dat je heel toevallig schikken?
Vroeg in de ochtend kan wel, later in de ochtend komt mijn vriendin na weken terug van een reis en ik ga haar natuurlijk ophalen op Schiphol ;-) PM maar even voor tel.nr enzo
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

277
Ik vind hem er te gek uitzien maar, ik ben wel benieuwd naar zijn performance. Zal vast nog even duren voor Reiss tevreden is denk ik...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

279
Ik wil best overwegen een mooie Londinium te kopen met app enzo. Maar dan moet het wel veeel goedkoper wordende. Ik ga schietgebedjes doen vanaf vandaag.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’