Ik denk dat hij ook door Eureka voor 1800 in de markt gezet zou worden. En ook nog wel voor 800. Maar het marktaandeel zal ze misschien te klein zijn.
Re: Weber Key
32Als Eureka dat zou doen, zou men zeggen dat het een rip-off van de HG One / Weber is wat design betreft, dus de potentiële Weber fans kopen 'm dan absoluut niet en dan wordt de R&D voor een misschien niet eens bestaande groep fans wel erg kostbaar.B003 schreef: di 22 jun 2021, 16:35 Ik denk dat hij ook door Eureka voor 1800 in de markt gezet zou worden. En ook nog wel voor 800. Maar het marktaandeel zal ze misschien te klein zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
34Dan zullen Niche fans ook niet de vierkante "lookalike" van Eureka kopen, de Oro SD.fransg schreef:Als Eureka dat zou doen, zou men zeggen dat het een rip-off van de HG One / Weber is wat design betreft, dus de potentiële Weber fans kopen 'm dan absoluut niet en dan wordt de R&D voor een misschien niet eens bestaande groep fans wel erg kostbaar.B003 schreef: di 22 jun 2021, 16:35 Ik denk dat hij ook door Eureka voor 1800 in de markt gezet zou worden. En ook nog wel voor 800. Maar het marktaandeel zal ze misschien te klein zijn.
Maar anderen vast weer wel.
Hadden zij een model als de KEY dan zou dat voor mensen zoals ik prima voldoen!
35tohenk2 schreef: di 22 jun 2021, 16:03 Ok. Besteld.
En ja ik zeg het goed![]()
Ik heb na 6 mislukte Indiegogo pogingen, contact met Indigogo en de ING ook maar contact opgenomen met Douglas Weber.
Hij had een backup mogelijkheid voor dit soort rare gevallen, en dat werkte wel.
Mooi om te merken dat hij snel reageert en een vangnet heeft - goede service ook.
Ook de aankoop gedaan en de Kopi laten schieten. Wel lang wachten

Slayer Single, Weber Key MK2, 2x Lagom 01, P64
37Niche moet het niet hebben van de truttige vormgeving, die machine is voorheen juist een succes geweest ondanks die looks en dankzij de lage prijs en de vele leuke after market mods ervoor.B003 schreef: di 22 jun 2021, 17:33Dan zullen Niche fans ook niet de vierkante "lookalike" van Eureka kopen, de Oro SD.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
38Ai, mijn ruggengraat was toch niet sterk genoeg. Ik heb ook ingetekend, geeft me een maand om toch nog verder na te denken.
39Dat nieuwe singledose aanbod komt qua prijsstelling steeds dichter bij een Etzmax. Heel goed, dan kan ik straks thuis aantonen dat het allemaal wel meevalt met die prijs, zo van "kijk het valt allemaal wel mee".

40Goeie aanpak