Thanx!Ypuh schreef:Misschien kun je de machine uit elkaar halen en de boiler in tweeen zagen om antwoord te geven op de vraag, maar ik ben bang dat Frans gelijk heeft en dat het volgende probleem zich dan aandient.
Iedereen die regelmatig handelt weet dat je zulke mensen tegenkomt. Vaak ontstaat het uit een combinatie van interesse en onzekerheid. Je kunt daarom ook niet boos op ze zijn, maar vervelend is het wel. Je schept met je vragen en interesse een bepaalde verwachting. Zal niet ontkennen dat ik het zelf ook wel eens gedaan heb, maar probeer wat je kunt vragen aan een verkoper te beperken en info die je zelf kunt vergaren ook zoveel mogelijk zelfstandig te doen. Anders gewoon iets meer betalen als je goed geholpen wordt of zekerheid wilt. Een foute conclusie trekken daarentegen...
Op de valreep nog een fijne verjaardag. May The Force be with you!
Re: [TKA] En gezellig weer te koop aangeboden (ja het is een heel verhaal): Bezzera Strega met PSM
32Thanx!Ypuh schreef:Misschien kun je de machine uit elkaar halen en de boiler in tweeen zagen om antwoord te geven op de vraag, maar ik ben bang dat Frans gelijk heeft en dat het volgende probleem zich dan aandient.
Iedereen die regelmatig handelt weet dat je zulke mensen tegenkomt. Vaak ontstaat het uit een combinatie van interesse en onzekerheid. Je kunt daarom ook niet boos op ze zijn, maar vervelend is het wel. Je schept met je vragen en interesse een bepaalde verwachting. Zal niet ontkennen dat ik het zelf ook wel eens gedaan heb, maar probeer wat je kunt vragen aan een verkoper te beperken en info die je zelf kunt vergaren ook zoveel mogelijk zelfstandig te doen. Anders gewoon iets meer betalen als je goed geholpen wordt of zekerheid wilt. Een foute conclusie trekken daarentegen...
Op de valreep nog een fijne verjaardag. May The Force be with you!
Re: [TKA] En gezellig weer te koop aangeboden (ja het is een heel verhaal): Bezzera Strega met PSM
33Nog gefeliciteerd! Maar wat een tegenvaller zeg. Ik ben ook niet altijd de makkelijkste koper of zo, maar sommige mensen....
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
34Poeh,wat een gedoe, ik zou voorlopig maar niets meer te koop aanbieden.
Ook nog van mij een fijne verjaardag gewenst, (wel een beetje laat zie ik).
Ook nog van mij een fijne verjaardag gewenst, (wel een beetje laat zie ik).
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
35Ik heb al zo vaak spullen verkocht en dit was de eerste keer dat het niet helemaal prettig verliep. Voor de Strega heeft zich alweer iemand gemeld. Komt helemaal goed!
36@omeco Bedankt nog voor het aanbod om je strega te komen bekijken! (in de chat van de bianca) Mijn nieuwsgierigheid voor levers is toch behoorlijk gaan groeien. Ik ben zelf woonachtig in Delft, dus net iets te ver voor mij vrees ik.
Ik ga even een oproepje plaatsen in de levergroep of iemand in de buurt woont met zo'n mooie machine.
Succes nog met de verkoop! Hoop dat het nu soepeler gaat. En wie weet ben ik straks ook nog geïnteresseerd als die er nog is
Ik ga even een oproepje plaatsen in de levergroep of iemand in de buurt woont met zo'n mooie machine.
Succes nog met de verkoop! Hoop dat het nu soepeler gaat. En wie weet ben ik straks ook nog geïnteresseerd als die er nog is
Rancilio Silvia PID - Sculptor 078S
Re: [onder voorbehoud verkocht]: Bezzera Strega met PSM
37Verkocht aan een forumlid met, zo vernam ik, de complimenten van Peter de Goede!
Mag op slot. Met dank.
Mag op slot. Met dank.