Re: Problemen Senseo Latte Select

32
De Senseo Latte Select nu een paar dagen in huis, maar ik vind het behoorlijk tegenvallen. De schuimlaag stelt echt niks voor. Een Latte Macchiato vult nauwelijks een half glas en de schuimlaag is niet groter dan 1 cm. Ook blijft er melk achter in het reservoir, zowel bij de cappucino als bij de Latte macchiato. Ik weet niet of dat normaal is? Schoonmaken doen we zoals omschreven in het filmpje.
Ik heb al een mail verstuurd naar dhr. Christiaanse, maar helaas nog geen antwoord ontvangen.

33
Ik heb sinds vorige week de senseo latte select, en ik ben erg tevreden!!
Ik koop wel cappuchinomelk ( albert hein), daar zit wat extra eiwit in waardoor je een prima schuimlaag krijgt, ook de latte is goed, en een gewoon kopje koffie is ook sterk verbeterd omdat je 3 soorten sterkte in kan stellen!!
Het enige wat nog verbeterd zou kunnen worden is dat je ook wanneer je voor cappuchino kiest, je ook eerst de sterkte in zou moeten kunnen stellen, hij pakt nu automatisch de minst sterke kop...

34
Vorig jaar via Google op zoek gegaan naar een koffieapparaat met warme melk die betaalbaar was. En ik kwam uit bij de Senseo Latte. Ik was verbaasd dat het niet in de winkel te koop was maar heb gelijk de Senseo besteld. Heerlijke machiato en ik was erg blij. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser en iedere keer goed ontkalken. Maar ja vorige week begon het geëmmer met de warme melk. Precies de dingen die ik nu allemaal gelezen heb. Erg jammer dat Senseo dat na vier jaar nog steeds niet onder controle heeft. Nu begrijp ik ook waarom het apparaat niet in de winkel te koop is. En zo wordt goedkoop toch weer duurkoop. Ik weet ook niet wat voor een apparaat ik moet aanschaffen want ik drink graag warme opgeschuimde melk in mijn koffie ivm mijn maag. Heeft iemand tips? Ps een koffiemachine van over de duizend Euro vind ik geen optie.