Re: Toekomstpraat Koffiepraat.nl
31
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
JALOERS!martinierius schreef: Ik ben ook trotse vader: 2 jongens van 7 en 10 die van elk koffiebrouwsel dat ik produceer telkens 1 slokje willen proeven.
Drukte qua bezoekers/posters zegt weinig over de kwaliteit, en dat is toch wat een forum moet nastreven. Ik pleit er (nog steeds) voor om "likes" te introduceren in de posts Het klinkt een beetje populair, maar het is wel de manier om snel goed gewaardeerde posts op te zoeken. Wat dat betreft loopt Kaffee-Netz voorop.bobbee schreef:Het is op TB een stuk drukker qua bezoekers en posters. Waarom? Ik heb geen enkel idee. Misschien scoren ze hoger in Google zoekresultaten?
Like's zijn er al, echter alleen in de Tapatalk omgeving te geven, zou dus hier ook zichtbaar moeten zijn,turboyeast schreef:LS,
Gefeliciteerd met de baby-boom.
Deze nog even terugpakken:Drukte qua bezoekers/posters zegt weinig over de kwaliteit, en dat is toch wat een forum moet nastreven. Ik pleit er (nog steeds) voor om "likes" te introduceren in de posts Het klinkt een beetje populair, maar het is wel de manier om snel goed gewaardeerde posts op te zoeken. Wat dat betreft loopt Kaffee-Netz voorop.bobbee schreef:Het is op TB een stuk drukker qua bezoekers en posters. Waarom? Ik heb geen enkel idee. Misschien scoren ze hoger in Google zoekresultaten?
Hopelijk iets voor de toekomst?
Cheers, TY
Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”