Re: De LONDINIUMs afdeling
301Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Ik heb dat pakket vele jaren geleden al eens gekocht, altijd handig om op terug te vallen. Die kleine speciale ringen voor de 'sleeve' heb ik nog niet hoeven vervangen maart als het eens nodig is kan ik ze zo pakken. Wanneer je die dingen allemaal stuk voor stuk wil kopen is het handiger ze lokaal ergens te halen.Ednar schreef: za 22 okt 2022, 00:53 Echter ik kan op de londinium site alleen de 2 ringen kopen in een service pakket
Mooi, ik bestel vast 2 setjes dan Frans!fransg schreef: za 22 okt 2022, 11:57 De nieuwe zuigerringen worden inderdaad op maat gemaakt voor Reiss in Nieuw Zeeland
Binnenkort heb ik een kleine voorraad om simpel lokaal te leveren
Dat scheelt kosten
Laten we dat doen als ik e.e.a. daadwerkelijk in huis heb en als ik de kosten weet, anders moet ik een heel beheerssysteem opzetten van vooruit/achterafbestellingen en van die dingen
Ik had er wen smiley achter moeten zetten .fransg schreef:Laten we dat doen als ik e.e.a. daadwerkelijk in huis heb en als ik de kosten weet, anders moet ik een heel beheerssysteem opzetten van vooruit/achterafbestellingen en van die dingen
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”