Re: Wat drink je nu?

3091
RoosW schreef: vr 04 mar 2022, 18:47
gilleko B. schreef: vr 04 mar 2022, 18:08
fransg schreef:
Hopelijk alles spoedig onder controle en huiswaarts
Ja sneu om dit te lezen, maar als alles weer goed en fijn is, is er extra reden om het leven te vieren. Dan kan ook weer met goede koffie. Op naar een voorspoedig herstel.

Afbeelding
Na 5 dagen eindelijk thuis, bloeding onder controle, maar wel met de mededeling dat bij de eerste verschijnselen we direct weer contact met het ziekenhuis moeten opnemen.
Tjonge 1 onderzoekje, wat er al niet allemaal mis kan gaan..

Vanmiddag thuis, direct de Giotto aan geslingerd en een enorme Americana geslurpt, oh man, wat heb ik goede koffie gemist!!!
Heel veel sterkte met het herstel
Rustig aan met alles ☀️
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven

3092
RoosW schreef: vr 04 mar 2022, 18:47 Vanmiddag thuis, direct de Giotto aan geslingerd en een enorme Americana geslurpt, oh man, wat heb ik goede koffie gemist!!!
Welkom thuis!!

Toen ik ruim 10 jaar terug in het ziekenhuis lag vanwege een hartinfarct, was er 'op zaal' even geen plek terwijl ik al van de speciale zorg af kon. En kwam toch ineens plek vrij omdat een man die voor een eenvoudige ingreep kwam tegen hartritmestoornis de pech had dat een instrument door zijn hartslagader had geprikt. Veel drukte in de kamer naast mij, mocht niet baten en even later werd ik de opengevallen plek op zaal ingereden. De buren waren niet echt blij mij te zien, kun je je indenken.

Gelukkig kon ik vlot naar huis om verder te herstellen.

En gelukkig kom jij er ook goed vanaf!

Kijk maar link uit.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3093
gilleko B. schreef: vr 04 mar 2022, 18:48
RoosW schreef:
gilleko B. schreef: vr 04 mar 2022, 18:08 Ja sneu om dit te lezen, maar als alles weer goed en fijn is, is er extra reden om het leven te vieren. Dan kan ook weer met goede koffie. Op naar een voorspoedig herstel.

Afbeelding
Na 5 dagen eindelijk thuis, bloeding onder controle, maar wel met de mededeling dat bij de eerste verschijnselen we direct weer contact met het ziekenhuis moeten opnemen.
Tjonge 1 onderzoekje, wat er al niet allemaal mis kan gaan..

Vanmiddag thuis, direct de Giotto aan geslingerd en een enorme Americana geslurpt, oh man, wat heb ik goede koffie gemist!!!
Haha goed gedaan!!!

Afbeelding
Het was absoluut het eerste dat ik deed na het stallen van de rollator en het ophangen van mijn jas, bij binnenkomst meteen geroepen: "Ok Google turn on Coffee"
Maar mijn echtgenote had de hoofdknop uit gezet, ik was de avond routine vergeten uit te zetten dus de eerste avond afwezig begon ie vrolijk om 17:15 het liedje van opwarmend water te zingen tot haar verbazing ;)

3095
fransg schreef: vr 04 mar 2022, 18:55
RoosW schreef: vr 04 mar 2022, 18:47 Vanmiddag thuis, direct de Giotto aan geslingerd en een enorme Americana geslurpt, oh man, wat heb ik goede koffie gemist!!!
Welkom thuis!!

Toen ik ruim 10 jaar terug in het ziekenhuis lag vanwege een hartinfarct, was er 'op zaal' even geen plek terwijl ik al van de speciale zorg af kon. En kwam toch ineens plek vrij omdat een man die voor een eenvoudige ingreep kwam tegen hartritmestoornis de pech had dat een instrument door zijn hartslagader had geprikt. Veel drukte in de kamer naast mij, mocht niet baten en even later werd ik de opengevallen plek op zaal ingereden. De buren waren niet echt blij mij te zien, kun je je indenken.

Gelukkig kon ik vlot naar huis om verder te herstellen.

En gelukkig kom jij er ook goed vanaf!

Kijk maar link uit.
Dat was dus nog een dingetje, 's avonds dronk ik geen koffie maar thee, mijn vrouw fronste.
Later in bed, had ik het heel koud, extra deken en slapen, midden in de nacht wakker omdat ik lag te shaken van de kou, mijn tanden leken wel castagnettes, nog een deken, en de volgende ochtend was ik verward, en had best koorts, mijn echtgenote vertrouwde het niet en wilde het ziekenhuis bellen, ik vaag protesteren, gewoon een griepje, lang verhaal kort: Sepsis, langs de rand van de afgrond, bergen antibiotica en nu eindelijk sinds gistermiddag weer thuis, gammel en zwak maar nog in leven.
Een simpel onderzoekje..

Op een meer positief geluid: Al weer 4 bakken koffie weggewerkt, smaakt weer als vanouds, maar damn, die twee weken zijn mijn boontjes ook ouder geworden, een heel geknuppel om ze weer ingedailed te krijgen!

3099
Hmm [krabt zich achter het oor] ik heb er niet zo heel veel van meegekregen, voor mijzelf, vaag zaterdag ochtend, mijn protest -- wolken -- flarden van mensen in gekke pakken -- meer wolken -- het gezicht van mijn vrouw, huilend -- meer wolken -- pijn overal pijn en iemand die overal op loopt te drukken en dingen vraagt die ik niet begrijp -- donker.
En toen was het maandag ochtend.
Concreet, 16:00 op spoed, 23:00 eindelijk op zaal, antibiotica aan infuus gestart, zondag schijn ik iets warrig, maar meer aanwezig te zijn geweest [werkelijk? geen enkele herinnering aan] en vanaf maandag ochtend ging het hard weer de goede kant op.
Mijn vrouw is nu nog helemaal gekreukeld, schrikachtig, snel overstuur, heel traumatisch allemaal :(

Maar goed, alles ok nu, en hopelijk permanent, ik heb het ziekenhuis nu wel vaak genoeg van binnen gezien, voor nu een totaal in mijn leven van 29x, mag ik nu dan toch zeggen dat ik er echt wel klaar mee ben?
En dat allemaal zonder steun van goede koffie, man man het is droevig gesteld met die specifieke afdeling aldaar hoor! :lol: