Re: Wat drink je nu?
3361ja, goeie plek op die manier
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Super!Daniël schreef: zo 24 jul 2022, 21:28 Jup dikke faema staat er. Prima koffie drinken hier.
Bij de tent is het ook ruimschoots voldoende
Handmaler van thuis met de boontjes van het hoofdkwartier, gekocht bij ons in het dorp van rok en Billie en dan kan dit alles in onze bialetti
Probeer de nieuwe koffie vd maand. Deze heb ik ook besteldEmass schreef: wo 03 aug 2022, 09:36 Momenteel drink ik Classic: Cuba Serrano superior van het Hoofdkwartier. Man man man, wat word ik daar gelukkig van. Helaas is deze bijna op dus ik ben al aan het rondkijken naar nieuwe inspiratie voor bonen .
Was even helemaal vergeten dat er een nieuwe is! Die van Rwanda was ook heel lekker. Denk dat ik voor een kilo daarvoor ga en twijfel nu nog tussen dagger en manhatten voor de andereronald22 schreef: wo 03 aug 2022, 09:57Probeer de nieuwe koffie vd maand. Deze heb ik ook besteldEmass schreef: wo 03 aug 2022, 09:36 Momenteel drink ik Classic: Cuba Serrano superior van het Hoofdkwartier. Man man man, wat word ik daar gelukkig van. Helaas is deze bijna op dus ik ben al aan het rondkijken naar nieuwe inspiratie voor bonen .