Re: Man en mes
351Gaaf!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Dat US ding zoals je zegt is helemaal niet illegaal dus vooraleer je zulke dingen roept check je beter dingen!mutsje schreef:Heb op zolde nog een K bar liggen. Vreselijk illigaal, net als dat US ding hierboven. ]
Mooi mes! Die is voor sushi en vlees toch? Of gebruik je hem ook ergens anders voor?mutsje schreef:Heb op zolde nog een K bar liggen. Vreselijk illigaal, net als dat US ding hierboven.
Gisteren mijn Tojiro yanagabi (Sashimi) 21cm white steel opgehaald. Fabrieksaf goed scherp maar gaat wel wetstenen over. Nieuwe besteld via amazon.de.
doosje

Hoelang is het bladseels schreef: do 23 jan 2020, 20:54Dat US ding zoals je zegt is helemaal niet illegaal dus vooraleer je zulke dingen roept check je beter dingen!mutsje schreef:Heb op zolde nog een K bar liggen. Vreselijk illigaal, net als dat US ding hierboven. ]
Denk je dat ik illegale stuff op elk forum lig te droppen?!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Allez even een kopie rechtstreeks van de site van de Belgische justitiemutsje schreef:Hoelang is het bladseels schreef: do 23 jan 2020, 20:54Dat US ding zoals je zegt is helemaal niet illegaal dus vooraleer je zulke dingen roept check je beter dingen!mutsje schreef:Heb op zolde nog een K bar liggen. Vreselijk illigaal, net als dat US ding hierboven. ]
Denk je dat ik illegale stuff op elk forum lig te droppen?!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkwant bij mijn weten mogen dolken niet. Maar goed kan me vergissen. Mijn K-Bar is in ieder geval niet legaal. .
Gewoon carbon staal.mutsje schreef: vr 24 jan 2020, 20:34 Mooi damast staal Cremalover. Is het een officemesje? En waar kan je deze kopenIk wil mijn sabatier officemes er ook nog uitwerken namelijk. Dan is alles japans op een enorme chinees hakmes na dan.