Ik hoorde dat Nordkapp z’n bonen wel erg licht brandt.manduca schreef:Deze zat bij mijn vriendin in het kerstpakket. Alleen in de aeropress gedronken. Net slecht, maar ook niet heel top.
Ik kende zet niet.
Re: Wat drink je nu?
3692ik heb gisteren weer de Sigri boon gebrand, en als die 2 kg op is dan ga ik over op de Brazil yellow bourbon, nu zit er nog 300 gram blend ,El Salvador, Washed Arabica, Pacamara,en Malabar in de hopper
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
3696Lekker bakkie room dit. Op aanraden van een mede forum lid, de Kerst Koffie van Blanche Dael eens geprobeerd.
Ik ben zeker niet teleurgesteld ! Is precies wat ze omschrijven en doet het ook errug goed voor Flat White/Cappuccino drankjes
Ik ben zeker niet teleurgesteld ! Is precies wat ze omschrijven en doet het ook errug goed voor Flat White/Cappuccino drankjes
Coffee, sleep, Coffee, repeat
3697Mijn zak Black Betty van het hoofdkwartier is helaas op. Nu zag ik dat het hoofdkwartier met vakantie is. Heeft er iemand nog een leuke suggestie waar ik 500 gram vers gebrande koffie kan scoren? Nu weet ik dat er tientallen te vinden zijn op deze pagina maar wellicht een suggestie die zich bewezen heeft en gegarandeerd kwaliteit levert, zoals het Hoofdkwartier
Wellicht in de buurt van Rotterdam zodat ik het kan ophalen. Man met bril al geprobeerd en was daar niet tevreden over.
Wellicht in de buurt van Rotterdam zodat ik het kan ophalen. Man met bril al geprobeerd en was daar niet tevreden over.
3698Brandzaak. Zit in Rotterdam toch?Randy schreef:Mijn zak Black Betty van het hoofdkwartier is helaas op. Nu zag ik dat het hoofdkwartier met vakantie is. Heeft er iemand nog een leuke suggestie waar ik 500 gram vers gebrande koffie kan scoren? Nu weet ik dat er tientallen te vinden zijn op deze pagina maar wellicht een suggestie die zich bewezen heeft en gegarandeerd kwaliteit levert, zoals het Hoofdkwartier
3699Nice om te zien dat single estate hetzelfde in de crema doet als bij mij.gilleko B. schreef:Even kijken of het zo lukt. Ik drink nu deze koffie:Resultaat:
Momenteel single dose ik Ethiopia, Colombia en Brazilie van deze brander.
Allemaal top.
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
3700Giraffe aan de Hoogstraat in Rotterdam hebben misschien nog redelijk verse zakken liggen.Randy schreef:Mijn zak Black Betty van het hoofdkwartier is helaas op. Nu zag ik dat het hoofdkwartier met vakantie is. Heeft er iemand nog een leuke suggestie waar ik 500 gram vers gebrande koffie kan scoren? Nu weet ik dat er tientallen te vinden zijn op deze pagina maar wellicht een suggestie die zich bewezen heeft en gegarandeerd kwaliteit levert, zoals het Hoofdkwartier
️