Re: Etzmax

374
Ypuh schreef:Ik dacht dat Etzinger inderdaad ook (eindelijk) een EU webshop had? Meende ook dat de prijzen gewoon in EUR waren, maar zien nu weer CHF.
Door die valuta werd ik ook op het verkeerde been gezet. Tevens spreken ze op de website dat ze alleen versturen naar "listed eu countries", maar er is nergens een lijst.
Maar goed, kennelijk is het nu wel weer mogelijk.
Etzingers ondoorgrondelijke wegen :-)
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 | Mazzer Philos
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta

375
robinfcb schreef: ma 24 nov 2025, 23:22 Etzinger heeft ook Black Friday deals, waaronder 25% korting op sommige etzMax LM modellen. Je komt uit op ca. 1715 euro inclusief verzendkosten (EU bestelling gaan per mail via sales@..).
Ik heb hem afgelopen maart met korting gekocht bij etzinger online-shop voor 1623 euro inclusief verzendkosten

De maler is top, de workflow snel en de espresso heerlijk. Ik heb er een df83v naast staan, maar eigenlijk is dat niet nodig (wel leuk)

Zou hem zeker kopen als je de ruimte en het budget hebt
ACS Vesuvius Evo Leva (DS) - G-iota Pro83VS SSP LS
Bezerra Strega (PSM) - etzMAX LM
La Pavoni Esperto Abile - Eureka Mignon XL

377
Ik heb ook wel iets meer betaald. Zoals gewoonlijk; in de maanden nadat ik hem had begon Etzinger opeens met een eigen webshop en sales. Hoe dan ook geen spijt van (het scheelt ook maar €100-200).

@Gilleko heeft de Medium W, die was sowieso al een stuk duurder vanwege de rode knop.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.