Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

382
Uit de manual:
Cord storage:
Supplied with 90cm power cord, which is stored in the base. Pull out to extend and push back in to shorten.

Dus je hebt nog 20 cm extra als het goed is.
Misschien even terug duwen en opnieuw uittrekken. Moet kunnen.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

383
Wat accessoires voor mijn thuis brand avontuur.

2 bonen containers (maatje kleiner dan deze foto) en een bonenschep + een assortiment groene bonen en opbergbakken. Uiteindelijk heb je niet veel nodig naast de koffiebrander.

Alleen een sealapparaat zou nog wel leuk zijn, maar een goede vind ik nogal duur (€215) voor de enkele keer dat ik ze gebruik.

Afbeelding

Afbeelding
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

385
Frup schreef: ma 20 jun 2022, 11:15 Uit de manual:
Cord storage:
Supplied with 90cm power cord, which is stored in the base. Pull out to extend and push back in to shorten.

Dus je hebt nog 20 cm extra als het goed is.
Misschien even terug duwen en opnieuw uittrekken. Moet kunnen.
Ja anders even het plankje verwijderen. Dan kan je zien hoe veel snoer nog over is.
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

389
Voorspoedig herstel wens ik je toe!

Ik kwam ergens vorig jaar lelijk terecht toen ik (buiten mijn schuld) zomaar ineens viel terwijl ik net heel mooi op een been aan het skaten was op gloednieuwe extra snelle skates. Ook toen een poosje aan de mitella geweest.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino