Re: De koffie drinkende muziekliefhebbers
382‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
383men moet inloggen om het geheel te kunnen lezen maar de eerste regels zeggen eigenlijk ook wel voldoende denk ik
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
384Ik ben ook een men maar ik kon het gewoon lezen. Zelf geen idee waarom, ligt buiten mijn macht.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
385Zo?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
386Ja goed!
Ias eerst Heel Klein maar als ik het aanklik wordt het Heel Groot en goed leesbaar
dank!
Ias eerst Heel Klein maar als ik het aanklik wordt het Heel Groot en goed leesbaar
dank!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
387Mooi voor de cultuur dat een aantal mensen weer naar concerten en dergelijke gaat.
Ik mijd nog een poosje grote groepen. Mijn zusje die alle prikken en boosters heeft gehad ging laatst naar twee salsafeesten en een paling-eetfestijn in een vissersdorp (niet handig) en had daarna hetzelfde als Mick Jagger
388‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
390https://youtu.be/uVlSVkzbJDA
Interessant dat ze hier (zoals iedereen herkent) HB-7 koptelefoons dragen die vnl voor militair gebruik waren.
Interessant dat ze hier (zoals iedereen herkent) HB-7 koptelefoons dragen die vnl voor militair gebruik waren.