Zou Frans toch gelijk hebben?
️
Re: Na 26 uur onderweg op hotel, deze week op zoek naar koffie
42Wie blokken er weer de door area? Juist die vluchtelingen met hun schamele bezittingen!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
43Prachtige film, maar stopt helaas na ca. 52 minuten.
Ik heb een alternatief gevonden die wél goed is: https://archive.org/details/Dodeskaden-ita.
Indien gewenst de Nederlandse ondertitels erbij: https://www.opensubtitles.org/en/subtit ... -ka-den-nl
Of dit helemaal volgens de regels is weet ik niet ...
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
44Kyoto , gewoon een Lineamini, heel de dag aan de IPA en Sake gezeten
️
️
45Heerlijk!
Levensgenieter
Levensgenieter
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
46LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
47Ja die film is een collage van allerlei prachtig onderdelen. Zal um als ik terug ben weer eens gaan bekijken
️
️
48Ben nu in Osaka, heerlijke espresso, 2 Decents, MK GBW, niche. Smal obscuur trappetje naar benee af waar ik nauwelijks tussen pas mijn zwager wel
Shinsaibashi Café LA Osaka
️
Shinsaibashi Café LA Osaka
️
50Nice!
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO