Na 26 uur onderweg op hotel, deze week op zoek naar koffie

1
Alle ellende van een lange vliegreis, met flink wat vertraging is acuut verdwenen na 27 uur vliegen, rennen, overstappen, eindelijk op hotelkamer, en alles, heeft plaatsgemaakt voor totale euforie. Een verwarmde wc bril en een warme straal water waarvan je de kracht en hoek kunt instellen. Beide stralen kunnen op de voor- en achterzijde gericht worden. Op een intens fijne manier wordt bilnaad, er tussenin en voorzijde gereinigd en worden als een zacht babykontje. Ik zou hier heel de avond op kunnen bivakkeren, maar zwager wil de stad in. Oh ja,gewoon spoelen doet tie ook. Ik ga deze week jacht op koffie. Ik kon even niet slapen, het is hier nu 03:19, en dacht kom, laat ik wat nuttigs doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door gilleko B. op za 14 okt 2023, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Na 26 uur onderweg op hotel, deze week op zoek naar koffie

9
25 minuten in een voorruimte, begeleid door 2 orde bewakers, gewacht. Een scherm projecteerde een nummer dat je buitenom naar binnen mocht, en dan weer minimaal 20 minuten wachten om een ondermaatse koffie te kunnen bestellen. Ik wilde dat Starbucks miljoenen gekost hebbende gebouw eens aan de binnenzijde gezien hebben, dus mezelf daarvoor tijdelijk als een malloot gedragen.Op een zondag in de tot enige dag regen die we gehad hebben, binnen wat kiekjes gemaakt, niks besteld en heel snel er weer uit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding