We gaan koffie zetten...
Als eerste deed ik 14 g koffie in de naked pf. De koffie die eruit kwam zag er iig heel mooi uit en smaakte 'vol', wat ik nog nooit geproefd had. Een uitstekend begin! (foto helaas verwijderd per ongeluk)
Should have stopped while I was ahead, omdat 't downhill from there was. :/
Vervolgens deed ik - ook al voelde ik aan dat t niet zou kunnen, en niet erg logisch zou zijn - een 7 g portie in de naked en deed de timer op 25 s. Nou... zoals in de post hierboven beschreven volgde een tsunami. Voelde me wel wat stom moet ik zeggen. Iig leuk fototje:
Na dit euvel liet ik de naked links en pakte de 2kops pf, me herinnerend aan de tips hier.
Zelfde hoeveelheid/maalgraad en doorloopt tijd bracht mij 2 x dit kopje op:
You be the judge.
Ik probeerde er een cappuccino van te maken, met mijn 35 cl kannetje, maar dat was nog wel het teleurstellendste van de dag. Enige schuim viel niet te bekennen, en ik bleef over met een bakje stale 70 graden celcius warmed up milk . Ughhhh... Is het zo moeilijk om schuim te maken
:/
Ik zal niet eens vragen wat ik 'fout' doe, daar ik vrij zeker weet, dat ik vrij weinig goeds daar gedaan heb
Ik ga nog eens de faq doorlezen hieromtrent.
Hier volgt een foto van mn nieuwe spulletjes. De foto is blurry, slechte gecomposeerd, en heeft geen kleur/leven, een treffende weerspiegeling van mn ervaring vandaag, vandaar dat ik hem jullie niet wilde onthouden.
Om met een positieve noot af te sluiten, ik heb wel nieuwe schoenen:
Goed, over een half uur proberen wij het weer!