Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!

45
Djimmah 4 dagen geleden gebrand, 19 gram maalsel en 42 gram in de kop, is even snel met de normale dubbele uitloop gedaan in de Astoria Fiore, ik doe het er maar mee. ;)

Afbeelding

Het is een lichte branding en deze zal met 10 dagen op volledige smaak zijn,
is nu al lekker in de Cappuccino en Espresso, benieuwd wat me te wachten staat.

Voor de liefhebbers heb ik wat Djimmah en Limu op voorraad.
Alleen PM voor info.

Zie ook in TE KOOP Groene Ethiopische bonen.
Laatst gewijzigd door @3aan op di 23 sep 2014, 04:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

46
Dat ziet er lekker uit!

Deze blend vind ik o.a. interessant omdat de Moyee koffiemensen er ook een blend van rondsturen. Begin dit jaar was die *voortreffelijk*, daarna veel te donker gebrand naar mijn smaak. Ze vonden de feedback belangrijk en zouden er wat aan gaan doen maar daar heb ik niets meer van gehoord. Een leuk meisje van de Moyee belde me laatst op om te horen wat ik van hun koffie vond en of ik nog wat wilde bijbestellen maar ik legde uit dat daar al uitvoerig overleg over was geweest tijdens mijn bezoek aan hun accommodatie op een proeverij-avond waarvoor ze mij hadden uitgenodigd. Daar zou ze even achteraan gaan maar daarna bleef het stil.

Buurman John die ook van @3aan deze boontjes heeft, bracht me er net een zakje van om alvast te spelen met een proefbranding.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

47
Heb er nog even van de Djimmah getrokken met de Naked en toen die eronder uitkwam kon ik mezelf niet bedwingen en nipte even, dat had ik dus niet moeten doen, ik hou niet echt van Espresso maar deze heb ik bijna uitgelikt, ik proef drop, chocola en een licht zuurtje en een lekkere salmiak nasmaak, p.v.d. ik ga toch niet overstag?? :o
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

50
@3aan schreef:Heb er nog even van de Djimmah getrokken met de Naked en toen die eronder uitkwam kon ik mezelf niet bedwingen en nipte even, dat had ik dus niet moeten doen, ik hou niet echt van Espresso maar deze heb ik bijna uitgelikt, ik proef drop, chocola en een licht zuurtje en een lekkere salmiak nasmaak, p.v.d. ik ga toch niet overstag?? :o
Ben je meer een tomatensoep drinker? :mrgreen: