bobbee schreef:dirk020 schreef:bobbee schreef: Daarnaast durf ik te wedden dat jouw vrouw cappuccino drinkt.
Verrek! Cappucio schrijf je met twee 'c'-s
Ik dacht dat je mij erop wees, zie bovenstaande....sorry, maar ik begrijp misschien iets niet dan of verkeerd?
En ik dacht dat je mij zat te dissen. Misverstandje klaarblijkelijk, kan gebeuren.
Je hebt gelijk, mijn vrouw heeft de onhebbelijke gewoonte om espresso te vernachelen met melk, onbegrijpelijk.
Maar dat blijkt dus prima te gaan met die Italiaanse bonen van een half jaar oud (ofzoiets). Maar 't gekke is is dat een vriend van me ook minder gecharmeerd is van de fruittonen die ik zo lekker vind in de Brazil Yellow Bourbon van de brander waar ik de bonen thuis bekom. Die vriend van me heeft liever een espresso gezet van de Italiaans gebrande bonen.
Dank zij 't feit dat ik hier twee bonenmalers heb staan kan ik iedereen z'n favourite bakkie offreren.
Overigens heb ik he-le-maal niks met voetbal, ik zit lekker naar Terminator III te koekeloeren
Waar had jij die Lido E vandaan trouwens? Uit Engeland of ergens anders vandaan?