Ok dan. Je doelt nu op mij?wh090263 schreef:Ik geef het op. Lezen is soms best moeilijk!
Ik wil je alleen maar uitleggen waarom ze op GOD overstappen in de horeca.
Ok dan. Je doelt nu op mij?wh090263 schreef:Ik geef het op. Lezen is soms best moeilijk!
In vergelijking met Mazzer is alles beter. Dat zijn dosermalers waar achteraf een GOD van is gemaakt en die zijn belabberd qua retentie.Pti schreef: za 24 nov 2018, 10:43 Wb. Molen;
Wij hebben bij de eureka mignon specialita deze week slechts 1,5 gram retentie gemeten. In combinatie met de bekende eureka features een fantastische keuze op het instapniveau. Zeker in verhouding tot de dinosaurus Mazzer.
De bonen die verbrokkelt zijn.In twee of drie stukken.Reken je die tot de retentie?Erik82 schreef: za 24 nov 2018, 19:00In vergelijking met Mazzer is alles beter. Dat zijn dosermalers waar achteraf een GOD van is gemaakt en die zijn belabberd qua retentie.Pti schreef: za 24 nov 2018, 10:43 Wb. Molen;
Wij hebben bij de eureka mignon specialita deze week slechts 1,5 gram retentie gemeten. In combinatie met de bekende eureka features een fantastische keuze op het instapniveau. Zeker in verhouding tot de dinosaurus Mazzer.
Die 1,5 gram ga je niet redden en is waarschijnlijk na leegmalen wat een verkeerde test is, doch veel gemaakte fout. Als je eerst leeg gaat malen ben je al het maalsel om de schijven kwijt en de kleine stukjes bonen en dat zit er bij normaal gebruik wel. Een gram of 5 gaat die toch zeker wel hebben. Minder is onmogelijk gezien het design van een GOD.
De enige juiste test om retentie te meten is zorgen dat er nog 20gr bonen in de maler zit en die er handmatig uithalen totdat je geen hele bonen meer hebt. Dan het hele ding uit elkaar halen en alles meten. Dan zul je zien dat je op veel meer dan die 1,5 gram uit gaat komen.
Dekseltje er af nemen en uitborstelen.Dat gaat sneller dan een trechtertje op de porta zetten en vervolgens het maalsel roeren.bobbee schreef: zo 25 nov 2018, 10:10 Het is een GOD maar....
Het is een normale mazzer mini waar ze ipv de doser een trechter op hebben geplakt. En juist het stukje tussen maalkamer en de doser of in dit geval trechter is de grootste boosdoener wbt opgeslagen maalsel, retentie dus.